ELS ALUMNES DE CM CANTEN LA CANTATA "EL POBLE"

Trobada d'assaig a l'escola Llagut, dissabte 17 de febrer

Concert de la cantata, diumenge 16 de maig de 2010

El diumenge 16 de maig, l'associació corals les veus del Fluvià conjuntament amb la trobada general de corals infantils de les comarques de girona, van organitzar la XII trobada de corals de Sant Pere Pescador.

Quatre corals es van trobar per cantar. La primera la Coral Juvenil Les Veus del Fluvià de Sant Pere Pescador, seguidament va cantar la Coral Les Veus del Fluvià de Sant Pere Pescador i finalment la cantata EL POBLE que va ser cantada per la Coral de Cicle Mitjà de l'escola Llagut de Sant Pere Pescador i la Coral infantil "El Gavià" de l'escola de música de l'Escala, tot amanitzat per l'orquestra acompanyant Taller d'Orquestra de Sant Gregori.

Va ser un concert excepcional i que espero que hagi deixat un bon sabor musical tant pels que cantaven com pels que vau gaudir del concert.

Agraeixo moltíssim tot l'esforç de les corals i de l'orquestra i també l'assistència del públic.

Cristina Bota

El concert

Aquí sota hi trobareu tota la cantata dividida en dues parts.