ENLLAÇ DEL BLOG: ERASMUS + EL LLAGUT

Benvolgudes famílies,

El nostre centre ha estat seleccionat per formar part del programa ERASMUS+, és un programa estratègic que subvenciona la  Comissió Europea per educació, formació, joventut i esport.  Aquest Erasmus té una durada de dos cursos, el 2018-2019 i el 2019-2020 i el tema del projecte és: l’Art, el Teatre, la Música i l’Esport com espais integradors.

L’objectiu del programa és fer intercanvis d’experiències educatives amb mestres de diferents països europeus, ens visitarem (durant els dos cursos) amb mestres de Grècia, Romania, Bulgària i Turquia i alguns mestres de la nostra escola també viatjaran a aquests països per tal de recollir bones pràctiques.

Cada país treballarà un eix del projecte, nosaltres treballarem l’Art com element integrador.

La primera activitat que estem portant a terme és la creació del Logo oficial del projecte Erasmus+.

Properament us farem saber l’enllaç al nostre blog per tal que pugueu seguir activament les activitats del projecte, ja que una part important del projecte és la difusió i divulgació de les activitats que es porten a terme.

El Claustre de mestres de l’Escola Llagut