SITUEM-NOS...

Imatge aèria de la nostra escola

Si cliques a sobre la imatge, aquesta s'ampliarà.

El nostre poble: SANT PERE PESCADOR

L'escola Llagut de Sant Pere Pescador està situada en una de les zones naturals dels aiguamolls de l'Empordà. El nostre poble és costaner i el seu riu, el riu Fluvià, desemboca al bell mig del golf de Roses. Fixeu-vos en la següent imatge, preciosa veritat?

El nostre riu: El Fluvià

També podeu comprovar que bonic que és el riu Fluvià quan passa per Sant Pere Pescador. Fixeu-vos quina ribera!

REPORTATGE "RIU AVALL": EL RIU FLUVIÀ

El Fluvià és l'únic i l'últim gran riu no regulat de Catalunya. Al llarg del seu recorregut, des de les terres altes del Collsacabra fins a Sant Pere Pescador, on desemboca al mar Mediterrani, no és obstaculitzat per cap embassament. Això el converteix en un paradís natural, acollint una biodiversitat molt elevada i amb molts trams fluvials encara verges on és possible gaudir d'una natura gairebé intacta.
Però el Fluvià és alhora molt més. En el primer capítol de "Riu avall" descobrirem amb José Luis Gallego la seva natura, però també el seu important patrimoni cultural i artístic, amb grups musicals i dansaires que troben al riu font d'inspiració. Sorprendrem els esportistes del Club Natació Olot preparant una travessa per les seves aigües, visitarem Besalú de la mà d'en Martí Gironell i descobrirem pobles i indrets d'una gran bellesa.

El nostre golf: GOLF DE ROSES

CONSIDERADA COM UNA DE LES BADIES MÉS BONIQUES DEL MÓN

Segons la pàgina web http://www.world-bays.com/es/, la badia de Roses ha entrat dins el rànquing de les badies més boniques del món!

Situem-nos en el google map